Thursday, November 18, 2010

hari ny merupakan hari yang paling sedih sepanjang bersama liyana .
kebodohan diri aku ny buad yana kechik hati .
maaf kan aku liyana . tak sengaja aku cakap cam uh .
mase malam kite gaduh tuhh , aku tak nyenyak tido .
mase pukol 6.38 pagi tuhh aku terjaga . tak tahu sebab apa . bile aku check phone . ad satu msg aku ta bace . kt situ tertulis msg tuhh sampai pukol 6.36 pagi , makne nye dua minit lepass .
aku terjaga kerana msg uhh . msg uhh membawa segala benda yang tersimpan dalam hati liyana .
dy cakap , segala kesedihan dy , dy bagi taww membe membe dy . member dy kate kalau aku ada wad hal lagi dorang suroh kite putos . tapi dy tanak kehilangan aku , aku juga bergitu . mase first couple dy cakap aku jaga hati dy . tapi sekarang aku tak macam dulu . tak msg dy dulu , aku nk lebeh kn org lain berbanding dy . dan pekara yang aku paleng sedih dalam msg tuhh . , dy takan maaf kn aku buad mase sekarang .
dan aku bukan yang terbaek dalam hidup dy .
aku tahu aku salah . tapi bagi lah aku perluang . aku cume terlebih kn org lain cume dua kali saje . maaf laa . dalam hal tak msg dulu pulakk . siapa kate aku tak msg kw ? , aku selalu txt kaw . tapi kaw punye phone pulakk kene rampas jadi selalu off , kaw pon curik curik contact aku . macam mane aku nk text kaw dulu kalau kaw bukak phone pon tak tentu . aku cube nak memahami kau . tapi kau tak paham aku .
kemudian kau cakap " kalau u rase buang kredit u je msg i tak yah nak msg i lagi "
sedih gile aku dapat msg tuhh .
pastuh kaw off phone kau . aku tunggu kaw bukak phone balekk . dari pukol 6 tuhh sampai pukol 10 aku tunggu kaw bukak phone . akhir nyaa msg delivery report pon sampai . aku cepad cepad txt kaw semula .
aku mintak maaf banyak banyak .
aku cume mintak maaf . tada menda lain aku boleh cakap . aku tahu sume salah aku .
pada mula nya hari ini aku tak nak pergi ke sekolah . tapi kaw cakap kau pergi , aku pon cepad cepad bersiap . setelah sampai dekat sekolah . aku naik ke tempat parking kereta cikgu kat situ aku ternampak kaw . pastuh fazira pulak sebokk nk panggel aku . tapi aku tak pergi , sebab salah aku yang dulu pon kau belom maaf kn . kang aku pergi dekat fazira lagi satu salah pulak muncol . aku teros pergi dekat kaw .
pada mula nya kaw tak mahu pon tengok muke aku . aku mintak maaf jugakk . kaw pandang tempat lain .
athirah pulakk memujok liyana supaya memaaf kn aku .
kaw pada mule nya berat hati kn ? nk maaf kn aku .
tapi kaw boleh maaf kn aku . aku mula tersenyum .
pastuh muke ceria kaw pon terlihat . aku rase lega betol .
:D , alhamdulilah . thank you Allah .
mase dekat rumah pulak .
bila aku dah sampai rumah dan sewaktu aku tengah menulis blog ini .
kaw mintak maaf dekat aku . kerana buad aku saked hati . tapi memang salah aku .
aku harap . esok merupakan hari terakhir kita bersekolah , akan menjadi hari bermakna dalam hidup kaw sepanjang tahun ini .

2 comments:

  1. kesian kw .
    xpe yeey , sumer bnde tu ad hikmah dy .
    yana syg kw tpy dy xnk la kwn rpat sgt ngn gurlz laen .
    if yana xsyg kw , knapa dy ngez utk kw ?
    buang mse jee .
    yana slalu cyte kt ak psal kw yunx bkan bkan .
    ak pn cm xcye la kw snggup bwat dy mcm tu .
    da la , jgn bgy dy saked aty lagy .
    ak da ckp kn ngn kw , jgn saked kn aty yana .
    if ak dgr lagy yana ngez psal kw , ak ase kw xpyah ad paperw hbngn agy ngn yana .

    ReplyDelete
  2. halo bro,yana byk citer pasal ko kat aku,dia selalu kata ko nih baik and pemurah,dia kata dia x kan nak pernah putus ngan koe,semalam dia sedih sebb itulah hari akhir dia ngan koe,aku pon pujok r die and kata yeey tuh sebenar baik tp dia tuh ramai peminat ...jangan lah ko kecik hati yana,lepastuh yana pon kata,,,thanks arif sebb sedarkan aku,dia pon senyum kembali...seronok jer hati aku memandang wajah dia tuh

    ReplyDelete